Aysel Sesimi Getir Bana!


Aysel Sesimi Getir Bana


Bağırdım dipsiz kuyulara
Aldılar sesimi vermediler



Bütün bildiklerimi unuttum
Kilitledim yüzümü aynaların içine
Dirilen nefesime inatla
Sesimi yitirdim

Ağarmış saç teliyle
Gözlerime biriken yaşam gücüyle
Sunaklara akıtılan inanç adına
Sesimi istiyorum

Tökezleyen ayak izinde güç alarak
Uğrak menzillerin son mekanında
Asya kokulu damlaların içinde
Sesimi topla bütün gücünle

Su üstünde çukurlar oluşurken
Gözlerinle tut beni
Derin dalgaların ötesine düşmeden
Aysel sesimi getir bana

Ahşap pencerelerde görülen
Süslü motiflerin renkleri
Her dem sancılı

Tutulmuş ruh kaytanları
Gerildikçe geriliyor
Ayrık otun yaprağında aşk
Koptu kopacak

Sonsuzluğun kırıldığı noktada
Geçtiğim ağır badanalı evlerin kokusu
Ağlıyor köstebek yuvaları
Utancından

Bedenimde süzülen hırs damlaları
Nehrin kanatlanmış sesidir
Mor dalgalar adına

Çağın son sesi
Bir milyon şairi olan ülke toprağında
Aldılar sesimi vermediler
Ağladığım zamanlar

Lacivert görüntü adına
Konuşmak istiyorum şiirlerin içinde
Aysel sesimi getir bana

Canımda
Damarımda
Nefesimin en son noktasında
Çırpınan kurdeşenlik dürtüsü

Şimdi ben
Denizin yüzündeki sancıyı gördüm
Soğuyan nefesimi bıraktığım an

Gözlerimin içinde
Köpük kalıntısı kurşuni döküm
Bir göz kırpımı aralıkla sendeyim

Geçtim çocuksu şakraklığımdan
Göğsüme zamanı akıttım
Yürek adıyla sesimi istiyorum

Kusursuz bir şafağın çın dediği noktada
Okuyucusu olmayan şairler adına
Aysel sesimi getir bana

Eylül denilen zamanı
Çoktan yitirdim kendime ağlıyorum
Dökülen damlalar adına
Çağır beni gittiğim yollardan geriye

Tut ki Yasamal dağındayım
Zemzem yaylasında sesimi arıyorum

Barışçıl şarkıların saf bir dostluğu
Özgür yüreğimin ilk nefesidir
Kırılgan dünyanın
Tutsaklığı

El verdim tutkuların öbeğine
Yalan sözler şiirlerin ayıbıdır bilirim
Hayal ötesi bir sesleniş
Gençlik adına

Dikenli yaylanın dumanlı bacaları
Gizlerin içinde kutsallık
Çelenk takın
Yüzüne

Sesleri duyuyorum derin derelerde
Gizli söylenen şarkıların
Aşikarlığı

Vefasız dostların kibirli düşmanlığı
Bahtımın karalığı kölelik
Can dediğim canın çıksın dedi de
Başka bir şey demedi

Tut ki Yasamal dağındayım
Zemzem yaylasında bir Karacaoğlan’ım
Aysel sesimi getir bana


»Aysel Sesimi Getir Bana« Adlı Şiir Kitabımdan.

Yorumlar

  1. Etkilenmemek mümkün mü? Eylül kokan dizelere göz değince, sol yanı hüzün sarıyor. Kutluyorum duygu emeğinizi. Saygıyla

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Emine Pişiren Hanım, yürek dolusu selamlar gönderiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alagöz Dağı’nın Çocukları / Çolaklar / »Kızılateş Sülalesi«

Merdinikli Türkmen Karaca-Oğlan...

Göle Yöresi Halk Oyunları