O Deftere Beni De Yaz! »Sarıkamış Ağıdı«

SARIKAMIŞ ŞEHİTLERİ ANISINA Dildar Ana Sarıkamış Ağıdı Kaynak:Orhan Bahçıvan Söz :Dildar Ana Müzik: Kazım Birlik...

O Deftere Beni de Yaz

Elde kalem yazan zabit
O deftere beni de yaz
On üçünde oğlum kayıp
O deftere beni de yaz. 

Dağlarda şehit dererler
Derip toprağa sererler
Bağırıp haber verirler
O deftere beni de yaz 

Kars’a kavga kurulunca
Uşak tek tek derilince
Mızıkalar vurulunca
O deftere beni de yaz 

Üç bacının üçü ağlar
Üçü birden kara bağlar
Oğlumu ver bana dağlar
O deftere beni de yaz 

Ana oğlun geldi dense
Müjde veren eve gelse
Halil oğlum beni bulsa
O deftere beni de yaz 

Dildar Ana oğlum kayıp
Bulamazsam bana ayıp
Kalemine kurban kâtip
O deftere beni de yaz

 

 


Yorumlar

  1. O civan kafilelerinin anıları önünde, manevi huzurlarında, derin saygıyla... Dildar Ana'nın; ozan diline, güzel hatırasına sonsuz saygıyla... Teşekkürler, Orhan Hocam... Emeğinize, yüreğinize saygıyla... Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gürsel Rengis Yorum için yürek dolusu teşekkürlerimle. Selam demeliyim...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alagöz Dağı’nın Çocukları / Çolaklar / »Kızılateş Sülalesi«

Merdinikli Türkmen Karaca-Oğlan...

Göle Yöresi Halk Oyunları